HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Sunday, December 12, 2010

~RuaNg & PeLuanG~

ai.....
here i am again...


tetiba aku terpikir......

Ruang???...!!!!

Peluang???!!





Konsep ruang telah telah menjadi perhatian banyak ahli falsafah dan cendekiawan sepanjang

sejarah manusia. Istilah ini digunakan dengan bezanya dalam berbagai bidang kajian, seperti

falsafah, matematik, astronomi dan psikologi sehingga sukar untuk memberikan suatu makna

sejagat yang jelas dan tidak berkontroversi.


peluang - menggunakan sesuatu kesempatan atau peluang.

sume ayat nie jelas menunjukkan kaitan antara dua di atas...

hehehe...dah masuk ayat buku dah...
ok....
aku juz petik ayat2 tu dari kamus n kata cendikiawan....
you all pk la sendiri...
ruang ni sgt luas maksud nyer kan...??antara ruang:
  • ruang tamu
  • ruang pejabat
  • ruangan pembaca
  • ruang rehat
hahaha...kan banyak ruang

kalo peluang lak:
  • peluang menambah pendapatan..
  • peluang belajar
  • peluang kerja
haaaa..kan banyak...

4 me.....

peluang hadir jika ada ruang....

kan???kan???

apa guna peluang kalo x diberikan ruang....

seolah2 tidak ikhlas....

pehal lak aku bermadah2 nie....

mungkin dah terpendam lama terpendam dalam hati kot....

hehehehe.....

papepon....

~hadapi dengan seyuman~

sakit biar kat dalam...coz xde sape nak dengar rintihan kita kecuali yang maha Esa.....

Semoga Allah memberikan kekuatan untuk trus kan hidup nie....

Amin....!!!



0 comments:

Post a Comment