HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Sunday, December 5, 2010

~SetElah SekiAN Lama~


SaLam.....
Hye....
Ni Hao....
Vannaqam
Bonjour
こんにちは

Lama kira nya aku x berkarya kat cni...
dan selama itu juga lah macam2 aku tempuhi..
but,lately....
its kinda 'serabut' serba serbi...
tapi still alive....hahahha...

aku cam lost some of my personal behaviour i think..
cam xle nak happy sgt...xle nak enjoy....xle nak gelak2 cam dulu...
Naper erk???




mungkin aku dah jd laki org kot....mungkin hormon berubah...LOL...


mungkin tekanan kerja...tapi yang PASTI.adalah...MaSa....
.............................

Masa adalah asbab kehidupan....hurm.....

tapi cam mane pon...time serabut....
  • jangan borak ngan sesape....
  • jangan memandu.....
  • jauhkan H/P...
  • elakkan buat keputusan....
  • dan pk kalo kite ditempat orang itu....
  • WUDUK....
Bile kite sejuk baru la kite cari penyelesaian dan merancang...

selamat tinggal serabut....

looking 4ward to joy and pride...

OK??!!

selamat mencuba....

Semoga Allah memberi kekuatan kepadaku untuk menulis lagi...

till we meet again......

0 comments:

Post a Comment