HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Tuesday, June 29, 2010

~LePas Gian~










~Ativiti Mata & sukan Tangan dan Table~



~SALAM........back wit me again...lame x menaip kat blog nie a.k.a update ler..

a little bit bz wit myl ife...maklum la..

'HARI' pon dah dekat kan...hehehehe....


so dalam bz2 tu pon sempat gak hang out ngan member2 kan...


Tanggal 26 jun...time 10:45 mlm...tet...tet..tet...


wan kol aku...


wan: wei x kuar ker??


aku: aku tgh taklim la.....

wan...oooo..ok...

aku: jap lg la set...

pas taklim ngan family aku....aku mis kol blk..wan kol...



wan: hah cam mane??
aku: cam mane pe??ape plan pizan mane??

wan: pizan lepak ngan member taman dia la...tgk bola
kot...

aku: oooo...so kita dua la nak lepak nie...

wan: tgk kapowwww!!!

aku:..............hmmmm..ok ko??

wan: aku dtg amik ko..

aku pon pening ngan plan nie...dah la 2 org jer..tapi xde hal...niat nak sokong industri melayu..

heheheh..wan sampai aku pon gerak Terminal One Seremban...


aku pon pelik...dah xde tempat lain ker??

upe nyer GSC seremban jer yang ade kapoww kul 11:55 mlm...


wan dah wat research..hahahaha...beriya nak tgk mamat nie...
sampai jer kat kaunter...


wan: citer kapowww dua dik tiket

adik gsc: sorry la bang xle jual la...

aku: ??!!!???!???

wan: nape lak xle?...

adik gsc: kene ade kurang-kurang 5 org baru bukak
panggung...

aku & wan: ????!!!!????

aku: abis kitorang nie org no brape???

adik gsc: 1st ang 2nd..

aku ngan wan: diam jap...........ahahahahah!!!

gile ah ding dong dalam sejarah hidup...wayang xbukak sebab xde org...weekend lak 2.....
bukan nak hina atau mengata...


cume tertanya...mane g org ramai mase 2...


mari la tgk citer melayu...tgk revolusi citer melayu yang cube diorang buat...
hish...hish...hish.....


'pernah kah ko merasa....hatiku hampa'


itu la gambaran perasaan kwn ku ini...hahahaha!!!
ok2...ape plan B nie..


menung jap dalam kete..aku pon tedetik....


tadddaaaaa!!!!sukan tangan....SNOOKER


wan pon nampak ok...ape lagi...senawang tempat dituju....


Sejarah hidupku main snooker kat antie belakang adalah mase aku paper fizik SPM...


ntah cam mane tension study group...start moto..masuk snooker pastu main..


baru aku tau sukan nie pon ok...


tapi ramai yang pandang serong snooker sebab ade unsur negatif..


sebnar nya terpulang la pada individu...jgn la main duit...


bola paling mahal hitam...hehehe

nilai bola:

hitam=7 points

pink=6 points

biru=5 points

cokelat=4 points


hijau=3 points
kuning=2 points
merah=1 point
cara main guna bola putih attack bola merah masuk lubang..kalo masuk baru leh attack bola colour lain...
jgn masukkkan bola putih.."sui" nnt..kene tolak 4 points
dah setahun aku x pegang que..so good luck 4 me..heheh!!




start main 1st frame
alip:1 wan:0


2nd frame
alip:1 wan :1

3rd frame
alip:2 wan:1

4th frame
alip:3 wan:1



hahaha...dengan kembang idung nyer aku menang



PAstu...aku tgk bola sampai kul 4 pagi...tinggal yani kat umah...


hehehe..esok nak jaga kedai..


~sekian~


till then...

0 comments:

Post a Comment