HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Friday, June 4, 2010

~SumBer~



~AS Kristal~

AS kristal hasil gabungan band rock negara ini...
hahaha..
juz kidding...
ini pilihan ibunda ku..
berumur 10 tahun...since 2000...hehehe..anak didik asmeera collection enterprise...(kedai bapak aku)...

diterajui datin shima...hahaha(kipas mak aku jer)..nnt dpt elaun sara diri...hikhikhik..
kedai ni la yang sara aku belajar....duit poket....
nak beli ape2 ke kan...

iskh3...ingat senang ke nak dpt duit anak2 sekalian....kalo nak beli sumthing....aku pon suara kan kat datin ku...sekali tau mak aku ckp ape???"long.....balik jaga kedai...ade kenduri minggu ni..."huhuhuhu...mesti kene kerja dulu beb...

dulu aku assign ngan bapak aku(asmeera collection)...pastu 2001,secara rasmi aku kene transfer AS kristal....hahahah..yahuuuu....kalo ngan bapak aku straight ckit...

sekarang adik aku lak rase....
"jgn marah yer meera......."

sila-sila masuk...buka kasut ye....

selian majalah yang ada,mau baca bole..kurang 1 minit....menggunakan kaedah hamparan...risiko kene curik adalah 75%....

akhbar harian memapar isu semasa dan menjana pemikiran glokal...wah!!!ayat buku nie....heheheh!!!

so nie la pemandangan basic ke kodai mak den....lokasi kek Taman Tuanku Jaafar...Seremban N9..

meh la datang....

so,kalo nak bukak buisness bukan senang..aku nampak dan merasai jatuh bangun mak aku dan jalankan buisness jer..

iri hati...
dengki...
adalah melayu....

standard la....tapi mak aku kuat..penyabar..."biar kita rugi ckit,janji org puas hati ngan produk n cara kita berniaga"

~customer always right~
...its not true,tapi ade cara cam mane nak tegur customer..



0 comments:

Post a Comment