HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Thursday, June 3, 2010

~antara kemahuan , nafsu , fikiran~







~creation killed the creator~

Few years ago...aku ade dengar satu citer yang best..tapi kene ade minat baru leh tgk diorang kate...

so aku ignOre jer...then,bile aku dah keje....dah beli tv 40"...ada DVD player best....ape lg...beli DVD wat collection..hahahaha...member aku bwk la citer nie...tapi the disc is damaged..huhu dapat separuh jer tgk...tak puas hati...aku

cari....cari.....cari.....apek kedai cd sume ckp...'ayooo...cerita lame sudah tarak'.......
huhuhuhu...sekali baru minggu lepas jumpe kat speedy...tapi org hadiah kan...heppy giler..TQ dear......

tHe TiTle: PerfUme


Cerita ini mengisahkan seorang manusia bernama jean-baptiste grenouille yang lahir kat pasar ikan maggot...ditinggalkan mak dia kat bwh kedai ikan tu..

Mak dia pon kene tangkap n kene gantung....
so dia pon masuk umah anak yatim mase baby lg....baby nie leh katogerikan pembawa malang sebab sape yang tinggalkan dia atau dia tinggal kan org 2...akan mati....hahaha...




Mase baby lagi,dia ade bakat kat idung...leh mengenal pasti bau sejauh beberapa batu....gile ah dingdong....pastu membesar takde kwn asik nak mencium jer....geli lak aku tgk...






kat cni dier blajar asing kan bunga untuk perfume...tapi....dia sebnar nyer nak blajar ; how to keep the smell 4 ever..
hehehe...tapi mamat ni xde ilmu...juz gune kelebihan jer...tapi yang aku respect..mamat nie wat keje rajin....cam lembu....main buat jer..



Diz beast killed the gurl...x sengaja...yang first dia suka..tapi nak cover mulut punyer pasal..tak pasal2 jer terbunuh...herm....tapi bau perempuan nie dia nak sgt simpan...jd kan purfume...tapi dia x tau cara..




mule dia try rendam gurl2 yang dia bunuh..tapi bau dia x pure...pastu di gune cara bunuh n lumur lemak haiwan pastu peram...amik blk lemak..campur alkohol n heat up sampai jd wap n titis jd purfume...

giler tragis mamat nie...tapi sume anak dara dia bunuh dia x SENTUH pon....dia juz nak bau jer..
hurm/...
so pas dia bunuh n kumpul 13 purfume...dia campur kan semua 13 jenis minyak wangi tu...
terlepas hukuman mati sebab bunuh 13 virgin gurl...aroma perfume master 2 sampai org le anggap dia angel...FFFUUUHHH!!!!!




last dia tuang pufume master 2 kat diri sendiri sebab kecewa perfume yang dia hasilkan 2 walaupun leh pengaruhi org lain still x same ngan awek first yang dia fall head to heal....huhuu...

grenouille pergi balik kat margot fish market.tuang je minyak tu...terus org terkam n makan dia sampai tulang pon xde....

the power perfume stay with the owner..

the story tell us...u have to learn n gain knowledge...
coz...kelebihan hidung means nothing kalo u xle nak apply ke jalan yang betull..hahaha...

~till here.....to b continued.....~

0 comments:

Post a Comment