HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Monday, May 31, 2010

~My Life~

~My Life~


V1.4



friend is like bra...supportive...hehehehe..ye ker???betul ker???rase2 tul gak kadang2 kan...tapi friendz need t remind u...am i rite??

tapi kwn bg aku adalah kwn yang akan BOGELkan keperibadian korang untuk korang tau kelemahan korang..wah!!!gempak lak...nak bandingkan kwn yang puji depan korang last2 korang tau yan diorang nie backstabber...
huh!!!i hate diz kind of shit.....

kwn2 aku dari sekolah,KAFA (mengaji)..hehehe...poli...keje...yang still update till now iz....




siti sifir..hehehe..bukan la...siti safura...terbaek mase kat mcD..tapi sekarang dah bertudung...Alhamdulillah...mase sekolah tak rapat tapi since aku pindah n9 dah kenal dia nie..pas sekolah jadi geng plak..she nice n sweet gurl...agak beruntung sape dapat dia..haaaaa...kaum adam...cepat!!!!



geng ttjwan sengal(tapi penuh visi n misi),pura,aku n nuar(dah jadi laki org dah..bile nak jd bapak??so aku kire uncle alip la...hahahah)...kami lepak...mengumpat...kongsi masalah....hahaha...tapi aku ngan nuar man U club...red devil rules!!!...Astagfirullah!!heheheh


geng 602 shah alam..hahaha
nie kwn aku yang setia....ada masalah...duduk satu meja dok cari jalan penyelesaian...wah...ahli parlimen lak kan...wakakaka!!!

dari kanan:ayob a.k.a ketua rumah..(otw nk kahwin),pizan (cimb sekarang),wan,aku lg....


nie geng ttj gak bersama pasangan...hahaha...nuar,wan,aku,pizan n tsha,pura,fida n bacha.nie kire bowling team gak la...yang giler bowling sebnarnya nuar sorang jer...
bacha lak laki fida..hapening!!!hahaha..pantang tercabar....fizan last penegak keadilan...tunang kepada tasha(ahli baru)...LUCKY ball skali....ada bran!!!


kwn2 uitm...idan,amy ,faiz,erock n amir.......idan papa sempoi....amy baru jer dpt anak...botak tengah berusaha..hehehehe....erock on the way....amir budak kecik lg...hidup dia dia tau bola jer..hahaha...


nie member SMKS...dari kiri:kwn yus,saiful,wali,me,darren teo cheng ho....saiful doc skrang kat sepital muar,wali bukan wali band skrang kat syabas....darren satu2 member cina yang tak tau ckp cina...hahaha...aku slalu tiru kerja sekolah kimia n add math dia...hahaha...


nie siti nur dina...tak suke langsung bergambar...dengar sekarang dah pandai pakai sluar pendek...hahaha...ade kes(rahsia)..tapi dia pon dah berjaya...ok la tu...skrang x contact dah...good luck in ur life.....daaaaaaaaaaaaa!!!!



ni kwn international aku..KAi Heigensiker from germany..hahaha tapi otak senget gak...tukang gunting blakang fami,poji n aku la...time ni kitorang akikah rambut dia..1st time aku potong rambut blonde...

Jakun gak ar kejap... Kai dah blk kg dia...winter kot mase nie..hihihi!!!sgt nakal...nasib baik aku x terjebak ikut mamat nie...hahaha...xde la...gimik jer..dia ckp dia mmg minat malaysia...panas dan lembab sepanjang tahun....hahaha...

fami nak kawin da jugak...poji misteri...tapi dia seorang sahabat yang baik....


so kwn2 memang sangat diperlukan dalam hidup nie...mereka kire ibarat pelengkap hidup kita....kalau ade tersalah bahasa aku mohon maaf ye kwn2...


till here @ diz moment...


~see ya again~

0 comments:

Post a Comment