HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Tuesday, May 18, 2010

JEng...JenG...Jeng!!!

My Family...

Bapak = 1
MaK = 1
AdiK = 4

so aku sulung...
mmg besar segala nya..tapi perhatian parents je kecik...
bukan seBab mereka X syg...sebab aku bakal mengetuai kontijen family aku tika mereka tiada nanti..
so kepada semua ANAK2....ade sebab kenapa mak bapak kite wat sumting yang kadang2 kita rasa x adil..kan..kan...kan...
aku sekarang dah lepas tanggungjawab ibubapa sebab dah kerja...
susaH naK beSarkan Aku niE..


thEN...aku juz move on ngan ape yang aku ade...
then,adik beradik aku 5 jer...
yang pelik kitorang sume 'independent'...
xrapat sgt,masing ade jalan hidup sendiri...hahaha..
dah besar ckit baru ade 'line' antara kitorang....




..yang pakai tudung 2 ema..sepupu kitorang..
1st keje 2nd mesir 3rd nak g australia 4th tabliq 5th usahawan si kecik..
..so as a BroTher..i hope all of us akan berjaya dalam idup masing2 ...
..Then Kite sUme anak2 ali akan bAliK ngan kejayaan...

~sekian~








0 comments:

Post a Comment