HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Sunday, May 30, 2010

~My Life~




~my life~

V1.2

my love story...

so lately...juz wondering...who will be there to take my place...hahahah...saje je wat opening lirik nie....

but its true..im the one who get DUMP by gurl in my love story line..
nie nak sambung v1.2 lak..kalo baik jadikan ikutan..kalo buruk jgn ikut..ok...hukhukhuk...
~PuNcA~

till i meet YaNNy...my greatest creature i meet in accident...hahaha..!!!!
afta diploma..masukla nssdc...nak develop skill la konon...hampir sume classmate diploma aku masuk...kitorang bukak click baru...

Pintu mak Teh menjadi saksi...mase beratur amik makanan..aku usha member Yanny...sat g minah nie le kuar sound aku lak kan..'awk ade masalah ker'...aku jawab..'eh...xde..kalo nak cari bole jer'...trus Yanny masuk blk...(backup member baik dier la tu)

aku kene bahan la ngan dak2 nie..start tu aku pasang niat nak ajar minah nie ckit sebab berani sound aku...start dari 2,asal terserampak ngan aku jer wat muke..

cam citer ali setan la pulak..hahaha..

~PeNyEbAb~
Pas tragedi pintu 2..bile selisih jer ngan dier masam memanjang..simpan dendam ngan aku la ; ADE KU KESAH??hahaha....dendam kesumat dia sampai satu mase 2 dia cabut kabel monitor aku..huhu..tgh main game tetibe ilang..aku pandang bwh tgk dia tgh cuba pasang balik..KANTOI..!!Aku pon perli la...'aih.takkan sampai nak cabut2 kabel monitor'...ape lg merah padam la muka dia..hahaha...

start tu dia dah segan ngan aku,sampai satu hari...aku tergerak nak mintak no fon Yanny kat **********..herm..sampai skrang misteri nie tersimpan rapi...tQ sahabat...
aku pon call la...mule2 x nak mengaku..chewah...gentle la konon...huh!!!pas jd gentle jd la gentel lak...gentel h/p main2 msg lak...

~TiBa MaSaNyA~

cerita punya cerita,rupa nya kami senasib...'diabaikan pasangan'..herm...mula2 xde niat nak ngorat..aku biarkan ia berlalu..pastu asik kol n msg...tersuke plak..time 2 pon aku xde sesape...so juz go wit da flow...

herm...kongsi2 citer..aku cari jalan ntuk dia...d
ia lak nasihatkan aku..sebnar
nya..dua2 pon same jer....


Then aku dpt tau ex dia pon satu tempat ngan tempat kami kursus tu..
ade la citer...itu citer lain;cam mane aku jumpe one by one ngan mamat 2...(tunggu.....)

Kami seolah2 dari 2 dunia berbeza...berbeza perwatakan dan pembawakan...tapi satu je yang aku same...saling menerima antara satu sama lain...





TQ Yanny.....

coz u choose me

pastu aku ngan Yanny bersama2 sampai La nie....n she is my future wife now...


"Ya Allah,
tunjukkan kami jalan yang benar,jalan menuju kebahagiaan dan kuatkan iman kami untuk mengharungi hari mendatang...Amin"

doakan kami...


0 comments:

Post a Comment