HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Monday, May 31, 2010

~My Life~


~my life~

V1.3

~PeopLe Dat Close to Me a.k.a best Friend~

In my real life on this Big earth.. i Got few People Dat recently close wit me n i Hope it Last 4 eva..:

yang satu nie 'Org Klante'

"ado sekor anok tupai,jale jula mokte"...hahaha..aku main bantai jer lirik lagu nie..


kalo salah sorry la kelantanese sume...Ku Gelar dari mula lagi...........KakaK diberi name..heheh..marl pon bole gak x???

nie la 1st time aku leh masuk pala ngan side pantai timur...then i know how friendly they are..
"berdua jer??hahah"

antara sifat seorang sahabat yang baik adalah.....

a)baik hati
b)sempoi
c)she is a good singer....(tu sebab secara officially she became my karaoke partner...)

d)Penyabar...2 pon ok gak la...Pak li tempat biasa bg kitorang..nak chat ker..nak mengarut mmg kat situ la....

time ni ade org belanja..yyyeeey!!

senang kate dia single lg...so kadang2 lepak minum ngan aku ker...

alip,marl and linda

mmg aktiviti kami (tuan2 dan puan2 sekalian,Yanny tau bile aku hang out ngan kakak la...)
kene state jugak dalam blog nie..
kalo x...naya aku karang kalo Yanny salah faham...huhuhuhu....merana kawe...

karok time!!!birthdaY aku

minat jugak ade yang same...most on music la...

hope dia akan ketemu ape dia hajati...

i hope diz beautiful friendship will never end as it placed in our mind 4 eva


"Ya Allah,temukan lah dia dengan pasangan yang baik dan beriman agar mendapat kebahagiaan di dunia dan akhirat...Amin..."

0 comments:

Post a Comment