HurMmm....

HurMmm....

~why im here???

..ntah la...

..mungkin ini telah ditentukan oleh Nya..

..atau aku sekadar mengimbangi alam ini...

..mungkin aku khalifah..

..tapi mampukah aku..

...life ni maybe basic...

..ape2 pown,ade balasan..

~kES DuIT SyilinG~

..Duit syiling..ade dua muka..kan????

..so,dalam perkara2 dalam hidup ibarat duit syiling..

..ade dua kemungkinan..

SUKA @ TIDAK

..jadi,JANGAN la mempersoalkan muka duit syiling tu...

..sedangkan apa yang sibuk dipersoalkan itu hanya duit syiling
dengan satu nilai..

Friday, May 28, 2010

NiGhT OuT!!


~scene 1..


tet...tet....tet...(bunyi msg phone)..aku pon bukak msg 2....
fir: "lip mlm nie 10.45 jammin jom"
aku: "sape lg ade"
fir: "aku ko ngan member aku jer"
aku: "ok..aku ON"..hahahaha...

aku dapat bayangkan kucar kacir jammin studio 2...aku trus miscoll 'kakak'....ckp nak g jammin.."nak ikut x??"dia on jerk coz dia mmg minat music.
so...dalam kiraan nya aku post BASS n 2nd GUITAR...Firhan lak same ngan aku..kire main tukar2 la nnt....keyroll lak DRUMMER..aku pon mandi..siap..start kete g hakim lama jumpe firhan....
tadaaa!!dia minum ngan 'kwn' dia...tapi bukan keyroll...hurm?????
ahhhh..lantak la...jumpe je x order pape
trus gerak studio...
kitorang dah 4 org..1 pengiring(member fir ehem2)+kakak(camerawoman)+tunggu drummer x sampai2 lg...
hahahaha..

kesenian camerawomen kitorang

sementara 2..aku test la skill drum aku...lame x main ketuk2 nie...ade gak la ckit..xilang pon..hikhik...


krennngg!!krenggg!!tgh2 layan setting ngan firhan...sampai la drummer kitorang iaitu........................dengan mata merah br bgn..
TAhar.....
heheheh...subtitud keyroll td...
abis la studio nie...


ape lg....dengan berbekal pengetahuan yang ade...sesi buat bising bermula...dengan lagu
radiohead(fir)...may(alip)...


...faizal ta......(sebab main x abis..hahaha!!)..cranberries(kakak)...tetibe brader studio.."bro,last song ok"chewah...dengan sepantas kilat radiohead 1....hahahaha...


sampai brader 2 masuk blk...tutup master lead..hahaha...basically,matlamat tercapai....puas hati...lame tak jammin...~dengan teruja nya...BALIK~


~scene 2


on the way berjalan kaki ke kereta....
aku lak petik.."xpuas la nyanyi td..jom karok"...

kakak: jom!!
firhan: ok jer..
tahar: leh gak...
'kwn' firhan: hehehehe..ikut jer la....

vrrrooommmm....!!!!
dengan pantas sampai Quality...
nasib baik front desk sume knal aku..
dengan membership 02** dapat gak bilik 1 time-time kritikal cam nie...
fffuuuhhh!!!!terbaek la....

aku bukak tirai dgn mahakarya cinta..pastu kakak...firhan....then tahar...lg sorang nie...xnak nyanyi plak..alaaaaa....


skali kitorang pancing 'seiring sejalan'...skali suara mcm sharifah aini la.....fuuuuyooo...

solo...duet...solo....duet.....solo.....duet.....
jeng3...last two songs...ala....

pastu pe lg...BALIK la...tQ sume...

p/s:alamak tahar gambar ko nnt aku uplad erk..xde kat aku la..hahah

0 comments:

Post a Comment